9 Haziran 2014 Pazartesi

Yarışma Projesi Tanıtım

   Bugün blogumda farklı bir şeyler yapmak istedim.Yarışma yapmaya karar verdim.Şimdi onun detaylarını anlatmak amaçlı bu yazımı yazıyorum.

 YARIŞMA NE ZAMAN YAPILACAK?
=9 Haziran,pazartesi günü yani bugün akşam üzeri tam saat 19:00'da sorumu soracağım.

YARIŞMANIN KONUSU NE?
=Yarışmanın konusu siz bilmece,mantık sorusu soracağım sizde sorduğum yazı altına adınız soyadınız ile birlikte cevabı yazacaksınız.Eğer istemezseniz soyadınızı yazmayabilirsiniz.

YARIŞMAYI KAZANAN NASIL BELLİ OLACAK?
=Yarışmayı kazanan benim soruma ilk önce cevap veren kişi olacak.

YARIŞMAYA NASIL KATILACAĞIZ?
=Yarışmaya herkes katılabilir.İlk önce yorum kısmına adınızı-soyadınızı yazıp sorunun cevabını verin ilk doğru cevap veren  kişi iseniz kazanırsınız.

YARIŞMANIN ÖDÜLÜ NE?
=Sitemizde ''Haftanın Bilgini'' adlı bir köşe yayınlayacağız.Orada resminizi koyup isminizi yazacağız.Tabii ki düzenlenmiş şekilde.

NOT-1=Resim kısmına istediğiniz bir ünlünün fotoğrafını yayınlayabiliriz.Hatta isterseniz bir ünlü üzerine hayran kartı yapabiliriz.

NOT-2=Eğer bir siteniz,facebook sayfanız ya da grubunuz varsa onun reklamını yayınlayabiliriz.Günde 500-1000 tekil ziyaretçiyle sitenizi,facebookunuzu,grubunuzu buluşturabilirsiniz.

NOT-3=Yarışmayı kazanıp haftanın bilgini olmaya hak  kazandığınızda ''resminizi ya da istediğiniz kişinin resmini bana özel olarak mesaj atabilirisiniz.İsterseniz sorunun altına da ne istediğinizi ve fotoğrafı atabilirsiniz.Tercih size kalmış facebook adresime ulaşmak için BURAYA tıklayınız.



YARIŞMA DETAYLARI BUNLAR SORMAK İSTEDİĞİNİZ SORULARI LÜTFEN YORUM KISMINA  BİLDİRİNİZ.ÜYE OLMANIZA GEREK OLMADIĞINI DA UNUTMAYINIZ İYİ GÜNLER :)


0 yorum to “Yarışma Projesi Tanıtım”

Yorum Gönder